Používáním našich stránek souhlasíte s požíváním souborů cookie. Soubory cookie eshop používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.


 
Zavolejte - 722 163 700
Napište -
info@expreskufr.cz

 

Objednávky doručujeme
každý den mezi 8 - 20 hodinou
.
Včetně svátků a víkendů !!!
(Naší dopravou po Praze a okolí)

Po ČR a SK Vám kufry rádi zašleme :-)

 

Facebook - přidejte se!

 

ZBOŽÍ V AKCI

3 203 Kč
máme skladem
3 203 Kč
máme skladem
2 683 Kč
máme skladem

» Vrácení zboží

Vrácení zakoupeného nepoužitého zboží zpět.

Nevyhovuje Vašim představám zakoupené zboží? Samozřejmě jej můžete vrátit a to tak, že je nutné zboží doručit zpět do našeho skladu na adresu Atelos s.r.o., Husovo náměstí 14, 253 01 Hostivice. Další informace naleznete také v obchodních podmínkách.

Jak postupovat při vrácení?

Záleží, jaký způsob vrácení využijete, a to osobní nebo prostřednictvím přepravce.
(DPD, PPL, Česká pošta, Uloženka a jiné…)

Postup při vrácení přímo osobně.

Je nutné na osobním vrácení být předem dohodnut na setkání s naším pracovníkem. Nejlepší je nám na email info@expreskufr.cz napsat, že doručené zboží chcete vrátit, a to osobně na adrese skladu v Hostivici. V sídlu firmy v Praze vrácení není možné! Dohodneme se na termínu vrácení, čase a zboží jednoduše vrátíte. Finance je možné vrátit při doručení v hotovosti nebo následně po vrácení bankovním převodem.

 

Postup při vrácení zasláním v balíku zpět.

Většinou se k zaslání využívá Česká pošta a ideální způsob jek nám zboží vrátit tímto způsobem je odesláním na poštu Hostivice 253 01 tedy jako „balík na poštu“. Nezapomeňte při podání balíku na poště uvézt údaje příjemce, tedy nás a to Atelos s.r.o., kontaktní telefonní spojení 722 163 700 a email info@expreskufr.cz.

Pokud alespoň jeden z kontaktů neuvedete, pošta nás nebude moc jak informovat o uloženém balíku a ten se Vám vrátí zpět jako nevyzvednut.

K zaslání zpět můžete využít i jiné přepravce mimo pošty a balík odešlete na adresu skladu a opět s uvedením kontaktních údajů, aby nás informovali, že balíček bude doručován a kdy.

Balík je nutné zasílat bez dobírky a přiložit informaci o vrácení s uvedeným bankovním spojením pro vrácení platby spolu s kopií faktury. Zboží je nutné důkladně zabezpečit, aby nedošlo v průběhu přepravy k jeho poškození.

Po odeslání je nutné nás informovat ještě na email info@expreskufr.cz s informací, že odesíláte zboží zpět s číslem balíku a dopravcem kterého přitom využiváte. Neohlášený balík nebude převzat od dopravce a vrátí se Vám zpět.

Zboží je možné vracet v zákonné lhůtě 14 dnů nebo dle případné individuální dohody v nepoužitém stavu viz naše obchodní podmínky. Náklady spojené s vrácením zboží nelze požadovat zpět, hradíte je tedy Vy.

 

Výměna zakoupeného nepoužitého zboží za jiné.

Postup je totožný jako při vrácení zboží jen uvedete informace v emailu, za jaké konkrétní zboží žádáte jej vyměnit a v jakém počtu. Nezapomeňte uvést také jakým případným způsobem nedoplatek budete hradit a to hotově, dobírkou nebo převodem. Po Praze je při výměně možné využít i naší dopravy a v tomto případě nás nejprve kontaktujete.

Pokud si něčím nejste jisti před vrácením, napište nám nebo rovnou zavolejte :-).

MTdlZWQ