Vrácení zboží

Nevyhovuje Vašim představám zakoupené zboží? Samozřejmě jej můžete vrátit nebo vyměnit za jiné.
Vrácení či výměna zboží je možná pouze na adrese skladu v Chrášťanech. Na adrese sídla firmy v Praze vrácení není možné!!!

 

Nabízíme možnost příplatku zpětné dopravy a vrácení do 180 dnů

Doprava zpět a do 180 dnůZpětné dopravné a vrácení do 180 dnů. Pouze u objednávek po ČR
Příplatek 49,- Kč 

Nepoužité zboží a v původním obalu je možné vrátit do 180 dnů a zpětnou dopravu zařídíme za Vás. 

Tento příplatek je možné využít i pro objednání dvou zavazadel, když se nemůžete například rozhodnout, jaké barevné provedení Vám bude více vyhovovat. 

Pravidla příplatku zpětné dopravy a vrácení do 180 dnů:

Příplatek musí být již součástí objednávky (nelze jej doobjednat po odeslání objednávky) a objednané zboží (část či celou objednávku) můžete vrátit nad rámec zákonných 14 dnů a to až do 180 dnů od doručení. Vrácené zboží musí být nepoužité a v původním stavu jako při doručení od nás a to včetně cedulek a obalů.

Dopravné zpět  k nám do skladu vyřídíme za Vás. Zpětné dopravné lze využít pouze jednou a vztahuje se na jednu zásilku/balíček, která je součástí tohoto příplatku. Přepravce je určen dle velikosti zboží a to následovně: přepravcem PPL z doručovací/odesílací adresy nebo PPL Pracelshopů z důvodů rozměrné zásilky jako jsou velké, střední, příruční kufry a cestovní tašky na kolečkách. Přepravcem Zásilkovna pak malá zavazadla (batohy, tašky a dětské kufry) do váhy zásilky 5kg prostřednictvím výdejních/podacích míst s obsluhou přepravce. 

Pro objednání zpětné dopravy nás kontaktuje ideálně na email info@expreskufr.cz. V případě přepravce PPL Vás budeme kontaktovat telefonicky a objednáme přepravce na požadovaný den, aby na odesílací adrese (u Vás) balíček vyzvedl nebo vybereme vhodný PPL Pracelshop ve kterém pak obsluze sdělíte heslo pro bezplatné odeslání. V případě výdejních míst Zásilkovny Vám zašleme na email Vaše identifikační heslo a balíček poté odnesete na kterékoliv výdejní/podací místo s obsluhou Zásilkovny v ČR. Seznam výdejních míst naleznete zde Výdejní a podací místa Zasilkovna.cz. Balíček je nutné zabalit a zalepit tak, aby při transportu nemohlo dojít k poškození zboží či rozbalení zásilky. Na balíček je pak nutné jen napsat číslo vaší objednávky a strhnout případně původní doručovací etiketu s adresou. Zpětnou etiketu k nám si přepravce po přijetí balíčku od Vás sám nalepí.   

Po odeslání objednávky není již možné příplatek doplatit/doobjednat.
Příplatek je vázán k dané objednávce zavazadel a musí být tedy její součástí v okamžiku odeslání objednávky a celkové úhrady.

  

Nákupem u nás získáte možnost prodlouženého vrácení do 90 dnů

vrácení do 90 dnůProdloužená doba pro vrácení do 90 dnů nad rámec zákonných 14 dnů. 
Bez příplatku a automaticky na každou objednávku.   

Nepoužité zboží a v původním obalu je možné vrátit do 90 dnů. Dopravné zpět do našeho skladu je na Vaše náklady.

 

Postup pro vrácení zboží osobně.

Osobní vrácení je možné pouze na adrese skladu: Atelos s.r.o., Jana Nepomuckého 92, 252 19 Chrášťany. 

Na osobním vrácení je nezbytné být předem ohlášen a termín mít potvrzen!
Ideální je nám napsat na email info@expreskufr.cz nebo zavolat, že objednané zboží chcete vrátit. 

Dohodneme se na dnu a čase vrácení, který Vám vyhovuje a zboží jednoduše vrátíte. Finance je možné vrátit při doručení v hotovosti nebo následně po vrácení bankovním převodem. Záleží na Vás, jaký způsob preferujete.

 

Postup pro vrácení zboží prostřednictvím přepravce.

Zboží je nutné zabalit ideálně do původního obalu, tak aby při přepravě nedošlo k jeho poškození.

Jelikož náklady na zaslání zpět k nám do skladu jsou na Vaší straně (hradíte je Vy) je na Vás, jakého přepravce/doručovatele využijete.

Řádně zabalené zboží je nutné nám zaslat bez dobírky na adresu skladu a to Atelos s.r.o., Jana Nepomuckého 92, 252 19 Chrášťany. S kontaktními údaji pro přepravce a to telefon +420 722 163 700 a email info@expreskufr.cz.

Jakmile budete znát číslo balíku, napíšete nám informaci na email info@expreskufr.cz, že nám vracíte objednané zboží s tím, že bylo zasláno přepravcem ……… s označením balíku číslo …..….., abychom jej očekávali. Neohlášené balíky nebudou od přepravce ve skladu převzaty a vrátí se Vám zpět.

Do emailu nám také napište o jakou objednávku (její číslo, nebo číslo faktury) se jedná a bankovní spojení pro vrácení platby. Pokud v objednávce bylo více zboží a Vy vracíte jen část, tak prosíme o informaci, jaké zboží nám vracíte.

 

Možnost využití výdejního místa Zásilkovny  

Můžete využít služeb Zásilkovny a balíček zaslat na výdejní místo Zásilkovna depo Rudná, K Vypichu 468. Nezapomeňte při podání balíku Zásilkovně uvézt údaje příjemce, tedy nás a to Atelos s.r.o., kontaktní telefonní spojení +420 722 163 700 a email info@expreskufr.cz.

Pokud alespoň jeden z kontaktů neuvedete, přepravce nás nebude moc informovat o uloženém balíku a ten se Vám vrátí zpět jako nevyzvednut.

Jakmile budete znát číslo balíku, napíšete nám informaci na email info@expreskufr.cz, že nám vracíte objednané zboží s tím, že bylo zasláno přepravcem ……… s označením balíku číslo …..….., abychom jej očekávali. Neohlášené balíky nebudou u přepravce vyzvednuty a vrátí se Vám zpět. 

Do emailu nám také napište o jakou objednávku (její číslo, nebo číslo faktury) se jedná a bankovní spojení pro vrácení platby. Pokud v objednávce bylo více zboží a Vy vracíte jen část, tak prosíme o informaci, jaké zboží nám vracíte.

 

Zboží je možné vracet v zákonné lhůtě 14 dnů nebo v prodloužené lhůtě 90 dnů či dle využití příplatku až do 180 dnů v nepoužitém stavu viz naše obchodní podmínky.
Náklady spojené s vrácením zboží nelze požadovat zpět, hradíte je tedy Vy.

 

Výměna zakoupeného nepoužitého zboží za jiné.

Postup je totožný jako při vrácení zboží, jen uvedete informace v emailu, za jaké konkrétní zboží žádáte jej vyměnit a v jakém počtu. Nezapomeňte uvést také jakým případným způsobem nedoplatek budete hradit a to hotově, dobírkou nebo převodem. Po Praze je při výměně možné využít i naší dopravy a v tomto případě nás nejprve kontaktujete.

Nejrychlejším způsobem jak vyměnit zboží za jiné je, vytvořit si novou objednávku na nové zboží a to které Vám nevyhovuje zaslat dle vhodného postup pro vrácení zboží.

Pokud si něčím nejste jisti před vrácením, napište nám nebo rovnou zavolejte :-).

Facebook