Vrácení zboží

Nevyhovuje Vašim představám zakoupené zboží? Samozřejmě jej můžete vrátit nebo vyměnit za jiné.

Od dubna roku 2023 jsme pro Vás prodloužili možnost výměny či vrácení nepoužitého zboží. 

180_vratkaProdloužená 14 denní zákonná lhůta pro vrácení či výměnu platí pro zboží v původním a nepoužitém stavu jako při doručení až na 180 dnů od data vystavení faktury za zboží. Může se hodit třeba pro nevhodný dárek, nesprávnou velikost zavazadla či zrušení plánované cesty.

Vrácení či výměna zboží je možná pouze na adrese skladu v Hostivicích. Na adrese sídla firmy v Praze, vrácení není možné!!!

 

Postup pro vrácení zboží osobně.

Osobní vrácení je možné pouze na adrese skladu: Atelos s.r.o., Husovo náměstí 14, 253 01 Hostivice.

Bohužel nemáme kamennou prodejnu a tak je nutné na osobním vrácení být předem dohodnut na setkání s naším pracovníkem. Nejlepší je nám na email info@expreskufr.cz napsat, že objednané zboží chcete vrátit, a to osobně na adrese skladu v Hostivici. 

Dohodneme se na dnu a čase vrácení, který Vám vyhovuje a zboží jednoduše vrátíte. Finance je možné vrátit při doručení v hotovosti nebo následně po vrácení bankovním převodem. Záleží na Vás, jaký způsob Vám vyhovuje.

 

Postup pro vrácení zboží prostřednictvím přepravce.

Zboží je nutné zabalit ideálně do původního obalu, tak aby při přepravě nedošlo k jeho poškození.

Jelikož náklady na zaslání zpět k nám do skladu jsou na Vaší straně (hradíte je Vy) je na Vás, jakého přepravce/doručovatele využijete.

Řádně zabalené zboží je nutné nám zaslat bez dobírky na adresu skladu a to Atelos s.r.o., Husovo náměstí 14, 253 01 Hostivice. S kontaktními údaji pro přepravce a to telefon +420 722 163 700 a email info@expreskufr.cz.

Jakmile budete znát číslo balíku, napíšete nám informaci na email info@expreskufr.cz, že nám vracíte objednané zboží s tím, že bylo zasláno přepravcem ……… s označením balíku číslo …..….., abychom jej očekávali. Neohlášené balíky nebudou od přepravce ve skladu převzaty a vrátí se Vám zpět.

Do emailu nám také napište o jakou objednávku (její číslo, nebo číslo faktury) se jedná a bankovní spojení pro vrácení platby. Pokud v objednávce bylo více zboží a Vy vracíte jen část, tak prosíme o informaci jaké zboží nám vracíte.

 

Možnost využití výdejního místa ČP nebo Zasilkovny  

Abychom Vám ušetřili pár korun, můžete nám balík zaslat také prostřednictvím České pošty na poštu Hostivice 253 01 tedy jako „balík na poštu“. Nezapomeňte při podání balíku na poště uvézt údaje příjemce, tedy nás a to Atelos s.r.o., kontaktní telefonní spojení +420 722 163 700 a email info@expreskufr.cz.


Také můžete využít i služeb Zásilkovny a balíček zaslat na výdejní místo Zásilkovna depo Rudná, K Vypichu 468. Nezapomeňte při podání balíku Zásilkovně uvézt údaje příjemce, tedy nás a to Atelos s.r.o., kontaktní telefonní spojení +420 722 163 700 a email info@expreskufr.cz.

Pokud alespoň jeden z kontaktů neuvedete, přepravce nás nebude moc jak informovat o uloženém balíku a ten se Vám vrátí zpět jako nevyzvednut.

Jakmile budete znát číslo balíku, napíšete nám informaci na email info@expreskufr.cz, že nám vracíte objednané zboží s tím, že bylo zasláno přepravcem ……… s označením balíku číslo …..….., abychom jej očekávali. Neohlášené balíky nebudou u přepravce vyzvednuty a vrátí se Vám zpět. 

Do emailu nám také napište o jakou objednávku (její číslo, nebo číslo faktury) se jedná a bankovní spojení pro vrácení platby. Pokud v objednávce bylo více zboží a Vy vracíte jen část, tak prosíme o informaci jaké zboží nám vracíte.

 

Zboží je možné vracet v zákonné lhůtě 14 dnů nebo dle prodloužené doby do 180 dnů v nepoužitém stavu viz naše obchodní podmínky.
Náklady spojené s vrácením zboží nelze požadovat zpět, hradíte je tedy Vy.

 

Výměna zakoupeného nepoužitého zboží za jiné.

Postup je totožný jako při vrácení zboží jen uvedete informace v emailu, za jaké konkrétní zboží žádáte jej vyměnit a v jakém počtu. Nezapomeňte uvést také jakým případným způsobem nedoplatek budete hradit a to hotově, dobírkou nebo převodem. Po Praze je při výměně možné využít i naší dopravy a v tomto případě nás nejprve kontaktujete.

Pokud si něčím nejste jisti před vrácením, napište nám nebo rovnou zavolejte :-).

Facebook