Vrácení zboží

Nevyhovuje Vašim představám zakoupené zboží? Samozřejmě jej můžete vrátit do 14 dnů od převzetí a to tak, že je nutné zboží doručit zpět do našeho skladu na adresu: Atelos s.r.o., Husovo náměstí 14, 253 01 Hostivice. Dále viz obchodní podmínky.

vracení_2022
Sezónní prodloužení možnosti vrácení nebo výměny zboží za jiné až do 31.1. 2023.

Platí pro objednávky od 25.11. 2022 do 31.12.2022 na nepoužité zboží v původním obalu. Pro případ když se třeba netrefíte do vhodného dárku nebo velikosti zavazadla.  


Objednané zboží můžete vrátit osobně.

Osobní vrácení je možné pouze na adrese skladu: Atelos s.r.o., Husovo náměstí 14, 253 01 Hostivice.

Bohužel nemáme kamennou prodejnu a tak je nutné na osobním vrácení být předem dohodnut na setkání s naším pracovníkem. Nejlepší je nám na email info@expreskufr.cz napsat, že objednané zboží chcete vrátit, a to osobně na adrese skladu v Hostivici. 

Dohodneme se na dnu a čase vrácení, který Vám vyhovuje a zboží jednoduše vrátíte. Finance je možné vrátit při doručení v hotovosti nebo následně po vrácení bankovním převodem. Záleží na Vás, jaký způsob Vám vyhovuje.

Na adrese sídla firmy v Praze, vrácení není možné!

 

Objednané zboží můžete vrátit také prostřednictvím přepravce.

Zboží je nutné zabalit ideálně do původního obalu, tak aby při přepravě nedošlo k jeho poškození.

Jelikož náklady na zaslání zpět k nám do skladu jsou na Vaší straně (hradíte je Vy) je na Vás, jakého přepravce/doručovatele využijete.

Řádně zabalené zboží je nutné nám zaslat bez dobírky na adresu skladu a to Atelos s.r.o., Husovo náměstí 14, 253 01 Hostivice. S kontaktními údaji pro přepravce a to telefon +420 722 163 700 a email info@expreskufr.cz.

Jakmile budete znát číslo balíku, napíšete nám informaci na email info@expreskufr.cz, že nám vracíte objednané zboží s tím, že bylo zasláno přepravcem ……… s označením balíku číslo …..….., abychom jej očekávali. Neohlášené balíky nebudou od přepravce ve skladu převzaty a vrátí se Vám zpět.

Do emailu nám také napište o jakou objednávku (její číslo, nebo číslo faktury) se jedná a bankovní spojení pro vrácení platby. Pokud v objednávce bylo více zboží a Vy vracíte jen část, tak prosíme o informaci jaké zboží nám vracíte.

 

Možnost využití výdejního místa ČP nebo Zasilkovny  

Abychom Vám ušetřili pár korun, můžete nám balík zaslat také prostřednictvím České pošty na poštu Hostivice 253 01 tedy jako „balík na poštu“. Nezapomeňte při podání balíku na poště uvézt údaje příjemce, tedy nás a to Atelos s.r.o., kontaktní telefonní spojení +420 722 163 700 a email info@expreskufr.cz.


Také můžete využít i služeb Zásilkovny a balíček zaslat na výdejní místo Zásilkovna depo Rudná, K Vypichu 468. Nezapomeňte při podání balíku Zásilkovně uvézt údaje příjemce, tedy nás a to Atelos s.r.o., kontaktní telefonní spojení +420 722 163 700 a email info@expreskufr.cz.

Pokud alespoň jeden z kontaktů neuvedete, přepravce nás nebude moc jak informovat o uloženém balíku a ten se Vám vrátí zpět jako nevyzvednut.

 

Zboží je možné vracet v zákonné lhůtě 14 dnů nebo dle případné individuální dohody v nepoužitém stavu viz naše obchodní podmínky.
Náklady spojené s vrácením zboží nelze požadovat zpět, hradíte je tedy Vy.

 

Výměna zakoupeného nepoužitého zboží za jiné.

Postup je totožný jako při vrácení zboží jen uvedete informace v emailu, za jaké konkrétní zboží žádáte jej vyměnit a v jakém počtu. Nezapomeňte uvést také jakým případným způsobem nedoplatek budete hradit a to hotově, dobírkou nebo převodem. Po Praze je při výměně možné využít i naší dopravy a v tomto případě nás nejprve kontaktujete.

Pokud si něčím nejste jisti před vrácením, napište nám nebo rovnou zavolejte :-).

Facebook