Vrácení zboží

Nevyhovuje Vašim představám zakoupené zboží? Samozřejmě jej můžete vrátit nebo vyměnit za jiné.
Vrácení či výměna zboží je možná pouze na adrese skladu v Chrášťanech. Na adrese sídla firmy v Praze vrácení není možné!!!

  

Nákupem u nás získáte další tyto výhody

vrácení do 90 dnůProdloužená doba pro vrácení do 90 dnů nad rámec zákonných 14 dnů. 
Bez příplatku a automaticky na každou objednávku.   

Nepoužité zboží a v původním obalu je možné vrátit do 90 dnů. 

moznost-vratkaMožnost využití zpětné dopravy na naše náklady v ČR. 
Platí pro objednané produkty označené štítkem s názvem " Možnost využití zpětné dopravy " 

Platí pro vrácení nepoužitého zboží a v původním obalu,  na jeden zpětný balík a dle obchodních podmínek bod 9.e.

Službu zpětné dopravy můžete využít třeba pokud se nemůžete rozhodnou jakou variantu vybrat a tak si objednáte dva produkty. Po doručení a fyzickém zhlédnutí se rozhodnete pro ten pravý a ten druhý nám vrátíte tímto způsobem. Pro využité zpětné dopravy nás kontaktujte, ideálně odpovědí na emaile ve kterém máte od nás potvrzenou objednávku, jelikož tak bude přílohou vše důležité ohledně Vaší objednávky.  

 

Postup pro vrácení zboží osobně.

Osobní vrácení je možné pouze na adrese skladu: Atelos s.r.o., Jana Nepomuckého 92, 252 19 Chrášťany. 

Na osobním vrácení je nezbytné být předem ohlášen a termín mít potvrzen!
Ideální je nám napsat na email info@expreskufr.cz nebo zavolat, že objednané zboží chcete přijít vrátit. 

Dohodneme se na dnu a čase vrácení, který Vám vyhovuje a zboží jednoduše vrátíte. Finance je možné vrátit při doručení v hotovosti nebo následně po vrácení bankovním převodem. Záleží na Vás, jaký způsob preferujete.

 

Postup pro vrácení zboží prostřednictvím přepravce.

Zboží je nutné zabalit ideálně do původního obalu, tak aby při přepravě nedošlo k jeho poškození.

Jelikož náklady na zaslání zpět k nám do skladu jsou na Vaší straně (hradíte je Vy) je na Vás, jakého přepravce/doručovatele využijete.

Řádně zabalené zboží je nutné nám zaslat bez dobírky na adresu skladu a to Atelos s.r.o., Jana Nepomuckého 92, 252 19 Chrášťany. S kontaktními údaji pro přepravce a to telefon +420 722 163 700 a email info@expreskufr.cz.

Jakmile budete znát číslo balíku, napíšete nám informaci na email info@expreskufr.cz, že nám vracíte objednané zboží s tím, že bylo zasláno přepravcem ……… s označením balíku číslo …..….., abychom jej očekávali. Neohlášené balíky nebudou od přepravce ve skladu převzaty a vrátí se Vám zpět.

Do emailu nám také napište o jakou objednávku (její číslo, nebo číslo faktury) se jedná a bankovní spojení pro vrácení platby. Pokud v objednávce bylo více zboží a Vy vracíte jen část, tak prosíme o informaci, jaké zboží nám vracíte.

 

Možnost využití výdejního místa Zásilkovny  

Můžete využít služeb Zásilkovny a balíček zaslat na výdejní místo Zásilkovna depo Rudná, K Vypichu 468. Nezapomeňte při podání balíku Zásilkovně uvézt údaje příjemce, tedy nás a to Atelos s.r.o., kontaktní telefonní spojení +420 722 163 700 a email info@expreskufr.cz.

Pokud alespoň jeden z kontaktů neuvedete, přepravce nás nebude moc informovat o uloženém balíku a ten se Vám vrátí zpět jako nevyzvednut.

Jakmile budete znát číslo balíku, napíšete nám informaci na email info@expreskufr.cz, že nám vracíte objednané zboží s tím, že bylo zasláno přepravcem ……… s označením balíku číslo …..….., abychom jej očekávali. Neohlášené balíky nebudou u přepravce vyzvednuty a vrátí se Vám zpět. 

Do emailu nám také napište o jakou objednávku (její číslo, nebo číslo faktury) se jedná a bankovní spojení pro vrácení platby. Pokud v objednávce bylo více zboží a Vy vracíte jen část, tak prosíme o informaci, jaké zboží nám vracíte.

 

Zboží je možné vracet v zákonné lhůtě 14 dnů nebo námi prodloužené lhůtě 90 dnů  v nepoužitém stavu viz naše obchodní podmínky.
Náklady spojené s vrácením zboží nelze požadovat zpět, hradíte je tedy Vy. 

 

Výměna zakoupeného nepoužitého zboží za jiné.

Postup je totožný jako při vrácení zboží, jen uvedete informace v emailu, za jaké konkrétní zboží žádáte jej vyměnit a v jakém počtu. Nezapomeňte uvést také jakým případným způsobem nedoplatek budete hradit a to hotově, dobírkou nebo převodem. Po Praze je při výměně možné využít i naší dopravy a v tomto případě nás nejprve kontaktujete.

Nejrychlejším způsobem jak vyměnit zboží za jiné je, vytvořit si novou objednávku na nové zboží a to které Vám nevyhovuje zaslat dle vhodného postup pro vrácení zboží.

Pokud si něčím nejste jisti před vrácením, napište nám nebo rovnou zavolejte :-).

Facebook