Nákupem zboží u nás získáte automaticky nárok na vyřízení bezstarostné reklamace.
Pokud se Vám na zboží u nás zakoupeném projeví výrobní vada v průběhu záruční doby, stačí nás kontaktovat ideálně na emailu objednavky@expreskufr.cz.
V emailu nám popíšete v rychlosti vadu a budeme rádi, když přidáte i fotografii. Po přijetí Vašeho emailu Vás budeme kontaktovat a zařídíme za Vás vše potřebné k zahájení reklamace včetně dopravného.
Pokud se v průběhu záruky projeví výrobní vada opraví nebo vymění výrobce položku zdarma.
Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení!
Výrobce také nemůže nést odpovědnost za škody vzniklé v důsledku nesprávné manipulace při přepravě. Dojde-li k jakémukoliv poškození během přepravy, musí být oznámeny ihned při převzetí příslušnému přepravci a žádat náhradu škody u něj. Ve většině případů se jedná o vady způsobené leteckými přepravci – doporučujeme ihned u terminálu překontrolovat Vaše zavazadla a případné škody ihned oznámit přepravci na letišti a řešit způsobenou škodu s ním. Přepravci jsou na tyto škody ve většině případů pojištěny.
Bohužel pozáruční servis neposkytujeme, ale je možné se na nás obrátit v případě potřeby náhradních koleček a jiných dílů. Bude-li to možné pokusíme se je pro Vás objednat.
Vyřízení reklamace se dále řídí dle našich obchodních podmínek více na https://www.expreskufr.cz/obchodni-podminky/